2009. szeptember 16., szerda

 2009. szeptember 11.

Csudira jó éjjelem is volt, éjfél előtt valamivel készültem lefeküdni, amikor őfelsége fekelt.Hogy mi a lúpikulának...nos, azt nem tudom, de felkelt. Én meg morogtam, mert betyár fáradt voltam.
Sanya azt tanácsolta, hogy adjak neki egy kis tápit, ettől majd reggelig ellesz kelés nélkül.
Igen..6-ig aludt, épp csak én szerettem volna aludni még, mert a tegnapi pörgős nap után lenullázódtam egészen nagyon:)
Kicsit ideges is vagyok, mert a kissrácom nem akar enni, az ínnye meg vetekedik a Dunántúli-középhegység domborulatival. Rettenetes, ahogy kinéz.És úgy nyáladzik, mint egy nápolyi masztif. Az ökle is kezd elrongyolódni, semmi mást nem hajlandó rágni, csak azt.
A suli is izgatja a fantáiámat, jövőhéten kezdődik, de én még most sem tettem le kedves tanárnő jóvoltából az utolsó vizsgát, órarendet meg még nem tudok/tudniillik azt üzente a tanulmányisokkal, hogy majd óra előtt levizsgáztat/.Ennek se híre, se hamva. És nem mellékesen meg kellene még addig tanulni kb. 2000 gyógyszert segédanyagaival eggyütt:(((((((
Óh, jaj......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése