2009. november 2., hétfő

2009. november 2.
Tegnap igen "gyászos" hangulatban voltam, ennek ellenére nem akartam sz@rházi anyukának látszani, és végigökörködtük a napot a fiatalúrral.
Délelőtt apóshoz mentünk át, ugyanis 2 napja titokban?!?! megszült az én drága Szőkekiskutyám, azért írom, hogy titokban, mert váltig azt állította mindenki, hogy álterhes.
Olyan kis kárcsúúúúúú maradt végig, mint anno én:))
Lett 6 kutyikölyök, 5 fehér és egy kávébarna. Édes pofák! Lencsi csak nézte-nézte, biztos gondolta, hogy ezek meg mik?

Photobucket

Délben megint alkottam számára, magunknak húslevest főztem, neki kivettem a levesből zöldségeket, turmixoltam húsalap-lével, + tettem még bele zellerszárat,petrezselyem levelet, + rizst.
Turmix az egész....imádta!
Mennek ezek a trutymóságok-én így hívom, de neki mindegy, mert ugye mindent megeszik. Én meg örülök, bármit összekutyulhatok neki.
A babapiskótáját is teljes kiőrlésű lisztből kreáltam, tej, tojás nincs benne, annak is csak a sárgája, és finom nagyon. Kávédarálón őröltem,úgy jobban el tudom keverni bármiben.

Ma még nem tudom, hogy mit kreálok neki ebédre, a sétán pedig gondolkozom-gondolkozom, az imént hallottam, hogy jön felénk valami új szar vírus Ukrajnából, Romániában pedig már egy helyen karantén is van.
Na, ez hiányzik még.
Szóval mélyen, a fiókban, vagy a szekrényben, vagy a csilláron, vagy bárhol, de őrzöm a Fiókámat!:DDD

Reggeli: tápi
Tízórai: alma+babapiskóta
Ebéd: krumpli+répa+csirkemell+fokhagyma+oregano
Uzsonna:
Vacsora: tápi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése