2009. november 22., vasárnap

2009. november 15.
A tegnap eseménye:
Kobakkapi beköszönt az első szavával: Nem-nem-nem-nem-nem
Olyan értelmesen és olyan koncentráltan tudja mondani, miközben a tündéri nyelvével formálgatja, hogy beszarás.
Igen, írtam már erről pár napja, de azt hittem, hogy káprázik" a fülem:)
Most már tisztán érthető, és leginkább akkor csinálja, amikor nem tetszik neki valami/leginkább a helyzet/:D
Az alvókája is példás, ő amolyan vekkergyerek, amikorra "felhúzom", akkor kel. Ez minden reggel olyan 7 óra.
Éjszakázás???ááááááááá, olyan már nincs.
Viszont van hugyos pelenka rendesen, a gyerek a miniNiagara....elképesztő, hogy mennyi a bevétel és a kiadás közti különbség...pedig elméletileg ugyanannyinak kellene lennie.

És mostmár bátran kijelentem azt is, hogy mindent, de MINDENT eszik!
Jó, tejet azt nem fog kapni még sokáig, azonfelül megy minden.
Tegnap pl. mézeskalácsos joghurt...óh, isteni finom, kóstoljátok meg!!

És jelentem: az ultrapirospöttyös feneket pöpecül rendbe hoztam, ugyanolyan lett, mint hajnalán:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése