2009. december 6., vasárnap

2009. december 4.
Ennyit a nagy egészségre-törekvésről....:(
Tegnap este óta ápoltam....mire hazaértem az iskolából, apuka közölte, hogy gyerekecske annyit hapcizott, hogy a fal már nem bír több strigulát. A szeme is vörös volt, viszont a kedélye változatlan.
Bevetettem hát a jó, öreg praktikáimat, így a fiatalember betegségének nyoma nincs!/kopppppppppp/
Hozzávalók:
-magunknak "tájkolt" Tzaziki saláta agyonfokhagymázott leve kiskanalanként adva
-áztatott csipkebogyólé keverve a meleg teájába
-Coryzalia összetörve és elkeverve egy kis Vitacolanban

Mára olyannnyira jól van, hogy itt visong mellettem-na, nem a fájdalomtól!:DDDD


Figyelem!
A fenti recept használata előtt kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét, aki ez esetben Én vagyok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése