2009. december 1., kedd

2009. november 28.
Gondoltam, leírom magamnak/hogy ne keltsem csöpögős anyuka látszatát/, hogy beidomítottam" a gyereket:)
Mindketten a hátunkra feküdtünk, egymás mellé. Felemeltem a lábam, és elkezdtem a talpaimat egymáshoz súrolni.
Majd abbahagytam, és mondtam őfiókaságának, hogy:
-Most Baba jön!
Én abbahagytam, erre ő elkezdte!!!!!!!!!!!!
Szóltam neki:
-Most anya jön!
Ekkor abbahagyta és nekem kellett súrolgatnom!:D
Komolyan mondom, beszarok rajta, olyan okos!
ÉS AZ ÉN GYEREKEM!!!
Még nem ül fel magától/de már stabilan MEGÜL/, még nem térdel/de igyekszik valamiféle rugómozgást csinálni, de inkább hajaz egy párosodásra szakosodó kiskutyára/, még nem áll magától/de én állítgatom/...DE!!!ÉS ITT JÖN A DE!

Mindent eszik!!
Magától kanalazgatja az ételt!!/több-kevesebb sikerrel/
Felismeri a Vukk-ot, ha éneklem.
Rajong az állatokért!!/nem véletlenül/.
A vicces mondókákat, amiket folyton emlegetek neki, már előre röhögi, mert tudja a poént.
Soha nem kel fel éjjel!!!/viszont tiszta pisa mindig reggelre/.
és még hosszan sorolhatnám...............de nem teszem, maradok csendben elfogult:))

Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése