2009. december 7., hétfő

Beszéltem ma apukapunktúrával egy bizonyos komoly dologról, mégpedig arról, hogy nem veszünk játékot Kobaknak Karácsonyra.
Vannak ugye a fejlesztők-minek, ha egész álló nap én fejlesztem???? színes is vagyok, zörgök is, énekelek is folyton, ha kell, táncolok, tapsikolok, és szükség esetén a tengelyem körül forgok...
Nos, ilyet ezért nem!
Vannak a járássegítők-minek, amikor MÉG eszébe sincs, hogy álljon magától, viszont ha én fogom, akkor meg folyton megy a "tánci-tánci", így elképzelhető, hogy örökölt a gyerek-tánctudást!
Egyébként én is csak hipp-hopp felálltam 11 hónaposan, addig meg a nagy semmit csináltam...
Vannak a hinták-na, ezt hál' istennek nem kell venni, mert a barátnőmtől kap egy ugrótigrist:)-ami viszont jóóóóóóóóóó, mert ez tényleg fejleszti.
Összegezve:
Játék nincs, egyenlőre, legalábbis addig, amíg PelenkásPippi szimplán elvan egy távirányítóval a nappaliban és egy patikai fürdetőkenőcs tégellyel a fürdőkádban:)
Lencse-5

Lencse-6

Ma sütöttem is végre, mostanában nincs annyi időm már rá:(
Photobucket

van pár finomság a tarsolyomban, még kérdéses, hogy mit/miket fogok sütni Karácsonyra, bár időm is véges, 21.-én akkor vizsgám lesz, hogy padlót fogok...szerintem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése