2010. január 2., szombat

2010. január 1.
Az "óévünk" utolsó napja izgalmakkal tarkítva kissé leszívta az energiacsíkomat, Mackósrác lefejelte apósomnál délután a járólapot, én sikítottam, az apja ordított, majd felkaptam és rohantam a fürdőszobába.
Ömlött a vér, gondoltam, itt nem lesz fog sosem...
Hál' Isten, ezzel gond nincs, fent az ínye csattant ki egy kicsit belülről.
Eltört a féltve őrzött 30 éves jénai tálam is, na ekkor mondtam, hogy:ELÉG!
A Himnuszhoz már végképp nem volt kedvem-mindig elfog a zokoghatnék, amikor meghallom, úgyhogy tisztelgésmentesen és forró teával koccintva köszöntöttük az ÚJ-ÉVET.......


Boldog Újabb Évet mindenkinek!
Hogy mit is szeretnék....
Igyekezzünk tiszta lelkűek, őszinték lenni, kergessük el a negatívságokat, merjük a dolgokat a jó oldaláról látni.
Körmöt nem rágunk továbbá, csúnyabeszéd volt-s nincs, higgadtan és megfontoltam kezeljük életünk dolgait.
Az idei évben csak még többet sütni-és főzni!
Sokat nevetni és boldognak lenni.
Nem kergetni hiú ábrándokat, elfogadni a lehetetlent-bár szerintem az nem létezik:), és küzdeni a küzdhetőért!
Ápolni az őszinte barátokat, felkarolni a még megmaradt családtagokat.
Építeni, s nem hagyni az összeomlást, előre tekinteni, s nem hátra.
Tanulni, tanulni, tanulni-ahogy Lenin is megmondta!
Lexikálódni továbbra is, keresni-kutatni.
A lehetőségeket.....mert az van sok.....

ÁMEN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése