2010. június 25., péntek

2010. június 8.

Nagyon, de nagyon, de nagyon fáradt vagyok....
A mai nap...nos, legjobb volna elfelejteni, bár a szebb pillanatok miatt nem érdemes. De ma több volt az idegtépő pillanat, mint a szebb, ergo: szeretném elfelejteni:)
na, ezt jól megmondtam.

Először is kezdeném azzal, hogy már ideje korán elindultunk a nagypiacra, amit IMÁDOK!, szeretem a nyüzsgését, a hangulatát, a káposztás hordók illatát, a "régi" nénikéket a kis portékáikkal, a hatalmas csokrétákat, a zamatos gyümölcsöket és a kínálkozó zöldségeket.
Egyszóval szeretem az egészet!!!
Ámde jött fiatalúrfi, aki úgy gondolta, hogy amint odaérünk, elkezd nyávogni, mert ma szar az élet:))
Alig bírtam vele, a szandált is folyton kitépőzárazta, azután le is vette, majd egy óvatlan pillanatban elhajította. Anyuka meg kutyagolhatott utána kezében egy zacskó paradicsommal visszaszólva az árusnak, hogy nem a portékát viszem, nem kell félni.

Később kitaláltam, hogy a mintegy 50 sapkájához kellene még egy pár, így ma is beszereztem hármat, persze, hogy minden színben legyen már:))
Hazafelé újabb nyávogás, majd elalvás.
Tudtam én, ha nagykörútra megyünk és nem bír magával, akkor hamarosan alvás lesz a vége.Szörnyű viszont a tudat, hogy már alig fér bele a babakocsiba.Colos ez a gyerek, nem tudom, meddig nő majd,és akkor még le is csúszik hozzá, hogy még idétlenebbül nézzen ki.
Hazatértünk, egyből felkelt, ismét nyávogás.
Nekem ebédfőzés, ő meg toporog, járkálgat fel-alá, húzgálja a papucsokat, cipőket, néha nyikkan" egyet.
Megtanult spanyolul is, az AUTÓ szót már nem mindig mondja tisztán, nemrégiben áttért az AUTOS/autosz/ kiejtésre.Igen murisan hangzik, Banderas se mondhatná szebben:)

És akkor elérkeztünk az estéhez: Apósomnak tegnap volt a születésnapja, de ma köszöntöttük fel.
Talán úgy 1 órát lehettünk odaát, ami nem volt más, mint tömény, egybefüggő nyávogás....a kisfiam részéről.

Összegzés:
Nem tudom, hogy milyen rohadék front, vagy tornádó, vagy gömbvillám látogat meg minket a napokban, de szálljon már le a gyerekem viselkedéséről, mert nem bírom tovább!

Lencse5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése