2010. június 25., péntek

2010. június 12.

nakérem, azt történt ma, hogy kótyagosan vonaglottunk fiókával a lakás minden pontjába, közben szidtam a meleget/holott ezt vártam/, csak nem igazán derítő, amikor egy pelenkást nem vihetek ki az utcára kb. este 6-ig.
ma egyáltalán nem vittem ki, én viszont megint fontoskodtam, beszereztem a Cora összes szúnyogírtó készülékét és most várom a csodát....ugyanis a gyereknek még a feje is tiszta csípés....
Alig ettünk, az ivás sem ment úgy, mint máskor/és itt nem a vodkára gondolok....húúúúúúú, pedig most de jól esne..:)/
A dobostortámról eszem sunyiban a grillázst, de nagyember mindig megfigyeli, hogy melyiknek van meg még a "kalapja", és kapom a leszidást...
sajnálom, a dobosban éppen az a legfinomabb-ahogy én hívom: a DOB:D

Majd az esti fürdés előtt a kisaranyoscukigyerek beledobta az éppen készülőben levő fürdővizébe apuka telefonját, aki ugyan nem tajtékzott, de 1 órán keresztül nem szólt hozzánk.
Javasoltam, hajszárító, hajszárító...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése