2010. július 30., péntek

2010. július 29.

Igen kellemetlenre és aggódósra sikerült az éjszakánk tegnap.
Már épp lefekvéshez készülődtem, amikor ránéztem Kobakra és észrevettem, hogy a szája mintha nem az igazi lenne. Közelebb menve láttam csak, hogy felül a bal oldalon igen meg volt duzzadva neki, és egyből tudtam, hogy ez nem fog, vagy étel allergia lehet, mert akkor mindenhol fel lenne dagadva.
Szerencsémre pont felkelt, gondolom nem kapott rendesen levegőt, én fogtam, kikaptam az ágyból, és mint ahogy nem szoktam, most elkezdtem pánikolni....de nagyon!
Apuka meg nem volt itthon.
Gyors telefonálás neki, 5 perc múlva már együtt pánikoltunk, de addigra összeszedtem mindent és indultunk az ügyeletre.
Az orvos is csak a fejét rázta, töviről-hegyire kikérdezett mindent, van-e ételre, vagy bármire allergiája? Mondtam, nincs, de azt laikusként is lehet tudni, hogy ebben az esetben az egész száj feldagad, neki viszont nem.
Valamiféle csípésre gondoltam, mert egy pici piros pöttyöt azért láttam.

Összegezve: orvosi csoda lettünk, mert a miértre nem jött válasz, felírtak egy halom felesleges gyógyszert,aminek felét/hála a szaktudásomnak:))/ nem váltottuk ki.
Éjjel nem aludtam, vagyis nem úgy akartam, hogy indulásra kész harcidíszben, ugyanis megvolt az esélye, hogy az éjjel még vissza kell vinni őt az ügyeletre.
Reggelre szerencsére lelohadt, én megkönnyebbültem, de azért nagyon féltem, hogy ugyanaz érte, mint anno engem.
Mára ismét a régi, nem győzök utána menni és kiabálni a Hol vagy?-ot:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése