2009. szeptember 16., szerda

2009. szeptember 10. 
Ma barátnőzős délelőttünk volt, eljöttek a rég nem látott főiskolai legjobb barátnőim.
Rengeteget beszélgettünk, felemlegettük a régi dolgainkat":)és babáztunk. Hármunk közül már csak Ritának nincs még babája, de hál" istennek ő olyan lazán éli az életet, hogy nem aggódunk miatta:D
Kaptunk sok-sok dolgot, ráadásul Rita barátnőm nővére is küldött egy csomó hasznos dolgot Amerikából, többek között ezt a "szippantyút".:))
Photobucket
Épp ilyet akartam neki szerezni, úgyhogy nagy volt az öröm, amikor megláttam!

Kobak ma rengeteget alszik, nem tudom, hogy mi lehet vele.
Létezhet, hogy tényleg a fogjövetele  miatt van mindez????
Ma először csináltam neki kukoricadarát, bár kevertem reszelt almával. Eleinte ordított, hogy nem kell neki, azután még kevertem bele a Rossmann-os grízből két kanállal-na úgy már megette.
Olyan nehéz vele, mert iszonyat meló beleerőltetni a kajákat, viszont tápszert már egyáltalán nem akarok neki minden etetésnél adni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése