2009. szeptember 28., hétfő

Na, a mai nap...
Már eleve érdekesen ébredtem, szentül hittem, hogy nem kelt fel a fiatalúr, csak reggel..történt ugyanis, hogy amikor kimentem tápit készíteni és ránéztem az órára, az 5.38-at mutatott.Nem akartam hinni a szememnek, este 19.30-tól ez merő véletlen lenne..ma délutánig gondolkoztam ezen, majd megkérdeztem Sanyát, hogy hogy is-mint is..
Ő persze nem tudta, hogy is tudhatná, éjszakánként nekem kell még átpisszegnem a horkolását, hogy tudjak aludni.
Szóval nyugtáztam magamban, hogy ennyit aludt a drágám. /vagy nem?:))))/
Délelőtt intéztem/volna /a gyedet, ha nem küldözgettek volna megint drága volt munkaadóim máshoz, úgyhogy holnap megint kaphatom a bokám a hónom alá és kezdhetem a mai csodálatot ismét előadni.
ajajajajja, a lényeg!!Hát igen...valaki fülbevalóba fekteti?!?!?, én valószínűleg ezt nem engedhetem majd meg magamnak, a gyerekemre költöm inkább:)
Kisfióka ma először evett sütőtököt, a francnak nem volt kedvem kóstoltatni, meg bevezetgetni, hogy tetszedjen neki, megcsináltam két Av..tos pohárral alma-tök-rizs kombinációt, ő meg csak úgy nyelte befelé a tündérgyomorba:)Örülés van!!!
Séta ma kevés volt, tudniillik anyukának nem volt hozzá kedve.
A vacsora grízes tápi után már ki is dőlt...én meg nem győzök benne ilyenkor/is/ gyönyörködni!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése