2009. szeptember 30., szerda

Ma jó napunk volt, rég írtam már ilyet, na de ez az igazság. Nem volt egész napon át tartó sírás, majd anyuka kiborulása ettől, nem kellett menni sehová idióta ügyeket intézni, amihez egyébként soha nem füllik a fogam, de a muszáj nagy úr..
Végre megvan a vizsgaidőpont, ajánlom neki, hogy mostmár ne változtasson rajta, sajna nem vagyok szivacs amióta gyerekem van, amit megtanulok, nem biztos, hogy két nap múlva is maradandó lesz:)
Kissé élesedik egyébként e helyzet, tegnap, ill. ma beszéltem is Sanyával ez ügyben, de áldását és megnyugtatását adta.
Fiókának újabb észveszejtő produkciói vannak, tegnap este például az történt, hogy olyan 11 felé már ágyban voltunk, és véletlen ásítottam egy hangosat/olyan jólesőset/, erre mackófióka felém fordult, félálomban sandított rám, majd egy szépségeget mosolygott a gyönyörű szájával, azután ezzel a huzattal fordult is vissza és aludt tovább:)))
3 napja még az is a mókagyárhoz tartozik, hogy amikor hapcizik, rámnéz, hogy figyelem-e, ha igen, akkor szintén egy hatalmasat mosolyog. Na de ma...én hapciztam jókorákat és a hatás       nem maradt el: óriásmosoly!:))
Jókat szórakozunk:))))Imádom-imádom-imádom!!!
Kaksival minden rendben, nem telik el reggel úgy, hogy ne lenne "cucc" a pelenkában.Ennek igazán örülök, ugye az elején volt egy kis aggodalom, mert voltak szorulásos hetek, de mára már köddé vált:)
Ma orrot is porszívóztam, mert tüsszögött vagy negyvenvalahányat, ekkor szólalt meg apuka, hogy jó lenne már, ha az orrát is figyelném néha ne csak gyönyörködjek a gyerekben. Hát...volt is benne édes kicsi túrhatakonyfantom:D
Lencse3



Fióka hátul leskelődik:)Épp vacsoráztam, amikor észrevettük, hogy valaki titkon figyel:)

Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése