2009. október 5., hétfő

2009. október 3.

Lencse7

Ma is egész nap játszóházasdi volt, délelőtt/mint ahogy látszik is:)/azon igyekezett, hogy hasból feltornázza magát-nos, ez több-kevesebb sikerrel, de ment a szépségnek!
Ebéd a húslevesből kivett répa-krumpli volt rizsikével és egy kicsi húslével összerottyantva/mondanom sem kell, megdöntöttük a babagyorsanevés világrekordját/.
Ebéd után zarándokokat megszégyenítő sétára mentünk, bejártuk az egész Nagyerdőt, szedtünk apukának platángalacsint, falevelet/baromira örült nekik:D/, néztünk kacsákat, ismerkedtünk csúnya gyerekekkel, lebrümmögtünk vasorrú banyákat és jól elfáradtunk. Persze a gépet nem vittük, úgyhogy a sok érdekességről fotó egy szál se:(
5-től 7-ig atomnyűgi volt a porondon, őfiókasága már a hazatértünkkor aludni szeretett volna, mert volt dörzsi-dörzsi/ilyenkor tudom, hogy baromira fáradt, ha dörzsöli a szemeit/, de én nem hagytam és csesztettem szegényt minden hülyeséggel csakhogy eltereljem a figyelmét.
7-kor már nem bírta/én sem!!/, úgyhogy megvolt a fürdés, benyalta a szokásos 200ml grízes tápiját, és azóta alszik, mint a bunda:)
én meg még nem:(()))))
PHOTOfunSTUDIO2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése