2009. október 2., péntek

Diótörő.....avagy egy átfordulás sikeressége képekben:)
Lencse5
Ma nagyon nyűgüs volt a kisherceg/már amikor éppen nem/le is fáradtam kellemesen.A tegnapról nem is beszélve, a nagyuraság tegnap baráti pókerpartira ment, ennek örömére sütöttem nekik egy bazi nagy tepsi almást, épp, hogy a fürdetésre kész lettem. Igaz, ma nem sütöttem...ma könyörögtem a gyereknek, hogy egyen má'...nem tudom, hogy mi lelte, de nem volt étvágy-talán a szerelem:)viszont benyelte a csirke-kukoricát!

A takony nálunk is hódít, de azt nem látnám, hogy fájlalná a torkát.apropó-az orra: a múltkori fül-orr-gégészeti vizsgálaton megállapították, hogy a gyereknek orrsövényferdülése van?!?!?!

én azt hittem, az majd csak úgy lesz...de hogy valaki ezzel szülessen???na, kapok majd akkor az arcomba kétfelől horkolást, asszem ez lesz a legmuzikálisabb dolog, amit itthon meghallgathatok csendben:)

Lencse6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése