2009. október 18., vasárnap

2009. október 14. 
Ma reggel nagyon hidegre ébredtünk., mit hidegre?!?!? a lábújjam sem mertem kidugni a takaró alól:(
Kiskobak nem fázott, agyonöltöztetem még éjszakára is, merem állítani: túlságosan is:))
Nappal is harisnyát adok a nadrág alá, a harisnyájára még húzok egy zoknit, felül pedig hosszúujj, rövidujj, bebújó, kibújó...minden!
Szegény, már alig tud mozogni a rétegektől, de fő az anyai gondoskodás.
Már 4. napja nem voltunk kinn, mert mindenki csupa beteg, ahol dolgom volt, oda meg nem vihettem épp ezen okból kifolyólag, úgyhogy szegény gyermek már azt sem tudja, hogy milyen a levegőzés.
Na, majd ma! mert szándékozom egy hosszabb sétát tenni/most, hogy így baromi hideg van/, így bacik sincsenek, mert a hideg megöli a fenevadakat:)

Séta elvetve: időjárásjelentés:
JÉG ESIK!!!
és az eső...na, arról is megvan a vélemény, egész nyáron szinte semmi eső, folyton locsolni kellett, most aztán bepótolja őkegyelmessége rendesen.
A hidegről jut még eszembe,ahogy nálunk az szokás, nincsen hideg sütőtök nélkül-igaz ez fordítva is: nincs sütőtök a jó hideg nélkül.
Majdcsak minden nap sütünk, fióka is imádja, ma is nagyon jó étvággyal megevett belőle egy nagy adagot.PHOTOfunSTUDIO4
Mostanában nincs baj az evésével/ne is legyen!/, szinte minden ízlik neki-már amit eddig adtam . Vezetek egy táblázatot, ott nem azt nézem, hogy mit lehet adni, oda azt vezetem, hogy Én mit adtam eddig. A kettőt össze szoktam vetni, és örömmel tapasztalom, hogy ahogy a mondás tartja: nem minden rovar bogár...
Nos, ez erre is igaz, nem feltétlenül kell várni addig, hogy épp betöltse a lurkó mondjuk a 6-8. hónapot. Jóóó, voltak némi fenntartásaim azzal kapcsolatban, hogy nehogy baja legyen bármitől is, de eddig sima ügy.
Én meg hülye vagyok...
miért kell nekem minden nap szájtátva elcsodálkoznom azon őt nézve, hogy ez a szépségesség nemrég még "odabennt" kuckózott, most meg kézzelfogható, szemmel, szájjal, füllel érzékelhető igazi csoda az életben?!?!?!
Lencse10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése