2009. október 18., vasárnap

2009. október 13.
Húúúú, elég beszarós éjjelünk volt, olyan vihar van nálunk már késő este óta, hogy elképzelni nem lehet. Bár féltem, de hajnalban kénytelen voltam kimenni, mert az összes virágomat szétzúzta a szél, a cilóim is összekuporogva bújtak egymás mellett a kis dobozlakásukban.
A kisgyerekem meg...:)))hát édes volt, a takarót felhúzta egészen a szeméig, csak az látszott ki, és semmi más nem látszott a sötétben, csak hogy valaki nagyon pislog:D
Pillanatnyilag így néz ki az ablak:

Egyébiránt kisfióka is megérezhette, sőt, meg is érezte ezt az időt, mert tegnap naggggyon nem bírtam vele. Na, volt multinyávogás, sikongás, ebéd elutasítása/pedig jó vót/, úgyhogy néha-néha kicsit magára hagytam a kis szobácskájában, hogy gondolkodjon már el magán:)
Sétálni sem voltunk, lestrapáltam a lábam délelőtt, úgyhogy ez inkább lustaságomnak köszönhetően alakult így.
Rájöttem, ilyenkor is nyűgös. Megvan a kis napirendje/VÉGRE!/és nem igazán lehet eltérni ettől.
A seneke csupa piros, kenem már minden szirszarral, de egyre csúnyább. Egy huzattal már a ránctalanító is a kezembe akadt, de azért azt mégse kellene...:)
Fog még mindig a fasorba-se, úgyhogy nemtom, hogy mi van.
És a legújabb:
ha nem vagyunk mellette, magában énekel....
Jackson benne bújt meg...reménykedünk:)

Na, és ilyen volt a tegnapi hangulata:)
Lencse9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése