2009. november 2., hétfő

2009. október 30.
A mai nap is kissé túl lett bonyolítva. kezdeném azzal, hogy jött "vöröske"-a védőnő.
Újat nem tudott mondani, inkább én szolgáltam számára meglepetésekkel, ugyanis közel másfél hónapja nem járt nálunk.
Ecseteltem a gyerek fejlődését/ő az az ember egyébként, aki mindenre azt mondja: na, jól van.
Most is folyton mondogatta, már megszoktam:))
Szóval öcskös leistenítve, majd miután elment megcsináltam az ebédet: csirkemell+karfiol+rizs+kömény
Gondoltam,lesz nagy hümmögés, bár ez elmaradt,azért megette.
Ebéd után már nem bírt magával/miután kipasszíroztuk belőle a feles energiákat/ és addig-addig dörzsizett, hogy letettem aludni, nem is volt egy szó sem, rögvest elaludt.
Kaptam az alkalmon, apukára hagytam őfelségét és kimentem a temetőbe.
Délután uzsonnára csudafimonságot csináltam a fiatalúrnak:
túró+joghurt+barack+babapiskóta-IMÁDTA!
Hogy kiszellőztessünk mindenkit:), elmentünk később sétálni, bár elég hideg lett, Kobak ultrabugyalálva pislogott ki a babakocsiból, de a nózi akkor is hideg maradt:D
este pedig...hogy ne maradjak önmagamnak adós, sütöttem egy tepsi babapiskótát-csak hogy gazdaságos legyek!!
Fióka már 19.00 óta alszik, jól kifárasztottuk, volt Pucérbaba, dörzsi-dörzsi, stb, ami szem-szájnak és őfiókaságának ingere.
2009. 10. 30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése