2010. január 2., szombat

 2009. december 16.
Úgy tűnik, Kobak speciel az én fámtól nem esett messze, ugyanis, ma igyekezett felállni....ahogy tettem én is cirka 30 évvel ezelőtt, mászni-kúszni nem voltam hajlandó, annál inkább 11 hónaposan már totyogni.
Ma adtam neki először halacskát...imádta!
A ruhákat viszont folyamatosan növi ki, úgyhogy kisbarátnőim: ki lehet nyitogatni a pénztárcákat, mert én már nem bírom ezt anyagilag!
Ez a gombagyerekecske folyton csak nő, nő és nő....
nem beszélve a folytonos mosásról, már idegem sincs teregetni..Hugyos Jóska', azaz a gyerekem termel rendesen, gondolom más is így van ezzel, de erre mondják azt, hogy "a mosónők korán halnak"-nos, viszlát édeseim, ha többet nem jönnék-és mindez a mosás miatt:)

más: most, hogy esett a hó, arra gondoltam, hogy szánkó híján egy neylonzacskón csúsztatgatom a gyereket...de elvetettem az ötletet, elég barom lettem volna, ugye?:DDDDDDDDDDD
na, majd jövőre, már ki is néztem neki egy olyan kapaszkodós-szánkót...vagy mit....

Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése