2010. június 25., péntek

2010. május 18.

 Morcos volt a mai napunk.....
Sokszor jutott eszembe, hogy eret-vágok, de mégis mindig meggondoltam magam:DD
Volt egész napos nyávogás, kutyagolás esőben a piacra gyerekkel, esti gesztenyés piskótával való pepecs, vadas sertésszelet-kreálás, kirakó hiányzó darabjának keresése, aggódás a még le nem adott adóbevalláson, stb..stb...

Baromira elfáradtam ma...is....
Pedig hányszor, de hányszor jut eszembe, hogy de jó lenne már szagolgatni egy fiatalabb" babapopsit is, de sajnos egyenlőre még elhessegetem a gondolatot, örülök, ha néha emberként zárom a napot.
Úgy néz ki, hogy az én vérmérsékletemet örökli Öcskös, nekem folyton véres volt a térdem a sok eséstől, neki tiszta dudor a feje.
Hiába, hiperaktív, mint az anyja.
Óóóóóó, erről jut eszembe, van egy-két okoska anyuka, akik megvetéssel néztek rám, amikor is ecseteltem, hogy én 7-kor fektetem este a gyereket.
Nos, próbáltam már később is, de ugyanúgy felkel reggel 6-kor, visszaalvás nincs, akkor meg miért ne aludhatna el rendes időben??

Lencse

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése