2010. június 25., péntek

2010. május 19.

Noskéremszépen, annyira pörgősek a napjaink Suhanónyílvesszővel, hogy a főzésen kívül másra nem nagyon van napközben időm. Azért is jó egyébként a korai esti lefekvése, mert ilyenkor tudok minden egyebet elvégezni, van, hogy akár hajnal 2-kor még vasalok:D

A mai nap nem sok említést érdemel, egész délelőtt a szaros APEH-os papírjaim után rohangáltam ömlő esőben, egyik helyről küldtek a másikra, ámbár már reggel eldöntöttem, hogy igyekszem higgadt maradni a helyzet ellenére. Többé-kevésbé sikerült is.
Délre hazaérve Öcskös alvós-látványa fogadott,így volt egy kis szusszanásom.

Azt hiszem lentebb kellene vennem a maximalizmusomból, sokszor nem értem, hogy minek is bizonyítok folyton magamnak. Mindig van valami stabil és valami új, ami hajt előre, buzog bennem a tettvágy, nem is értem, hogy nem ért még infarktus?!
Már a nyárra való elképzelések is testet öltöttek:)
Kész a 6 liter bodza, várom a befőzőszezont, szemlélem a paradicsom-és paprikapalántáimat/már ami maradt belőle az árvíz miatt/, fejlesztem gyerekecskét/mert túlontúl fejleszthető/,és ha Isten is úgy akarja, akkor kijutunk végre sógornőhöz is, de akkor csak tenger és tenger lesz repertoáron.

Forduljon már végre az a kocka!!!

Lencse1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése