2010. július 30., péntek

2010. június 28.

Mondhatni borzalmas napon vagyunk túl, meg is csömörlöttem rendesen, holott nem illene ilyet mondanom...
Ma egyszerűen nem bírtam okoskával. Van egy új idegtépő "dolga", talán úgy 3 napja ordít, ha berakom a kádba. Pedig folyton ott vagyok vele és játsszunk, egy percre sem hagyom egyedül és mégis...
nem értem már megint ezt a jelenséget, de baromira kivagyok tőle,nem bírom hallgatni.
Amúgy valami van velem, mostanság kevesebb türelmem van hozzá és hogy őszinte legyek kicsit kiabálok is vele...szégyellem magam, de csak akkor hallgat rám.
Most egyszerűen azt érzem, hogy nagyon nem bírom, valami fojtogat, a közérzetem sem százegyes, étvágyam sincs, a mensi pedig még messze/már ha erre lenne fogható/...
Valamit sűrgősen ki kell találnom, mert saját magamtól vagyok rosszul.
Tegnap még az sem dobott fel, hogy volt pár óra "kimenőm", amikor is beszabadultam "könyvet szagolni". Ez máskor feltölt akár egy félévre, most pedig vettem egy újabb könyvet, este elkezdtem, és nemsokára letettem. Pedig tetszik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése