2010. július 30., péntek

2010. július 19.

Ma viszonylag jó napunk volt, ámbár volt némi nyávogás, de betudom a fogaknak.
Apropó, fogak: ma vettem észre egy újabb versenyzőt, úgyhogy 14 lesz már az:DDD

A mai sétát elnapoltam holnapra, volt viszont szokásos 10 km tekerés 20 kilóval/csomag elől, gyerek hátul/, így lelkifuri-ahogy azt a cukiságok mondják-nincs.
Nemrég fejeztem be 20 perc fenekezést/na nem Döbrögire és Ludas Matyira gondolok/, izzadtam is, mint egy szaharafogoly:) A lábam még mindig remeg, de ilyenkor mindig olyan jó!!!
Enni ma alig ettem,bár ha visszagondolok, az utóbbi napokban sem vittem túlzásba, valamit kívánok, de nem tudok rájönni.


Egy kép gyerekecskéről, rá nem jövök, hogy vagy repülni tanul, vagy Jézus tényleg él!:DDD

P1040340

Lencse14

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése